از تلاش های مدرسان معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تجلیل شد
تعداد بازدید کننده: 926 تاریخ: 1402/02/13 15:48:06

در مراسمی به مناسبت روز معلم امروز ۱۲ اردیبهشت‌ماه از تلاش های یکصد مدرس معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، در این مراسم دکتر مسلم حدیدی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر استاد فرهیخته شهید مطهری و تبریک روز معلم، افزود: قدردان تلاش ها و زحمات شما جهادگران عرصه آموزش هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مفتخریم یکی از بزرگترین مراکز آموزشی تخصصی را در استان داریم، تصریح کرد:اقدامات بسیار ارزشمندی در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه انجام گرفته و با همت و تلاش مضاعف شما هدفگذاری خوبی برای توسعه فعالیت های پیش رو در حال انجام است. 

حدیدی ادامه داد:مهارت آموزی و اشتغال هدفگذاری ما در سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه است و نقش آفرینی شما بعنوان راهبران حوزه مهارت آموزی بسیار مهم است. 

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه به ارتباط بسیار خوب مدرسان معاونت آموزشی این سازمان با فراگیران اشاره کرد و افزود: اعتماد مردم به جهاددانشگاهی ناشی از تلاش و همدلی ها شما مدرسان جهادگر است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم بسیار خوب، حرفه ای و کوشایی در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی کرمانشاه است که با و جود محدودیت ها و مشکلات، اما همراهی شما مدرسان فضای تازه ای در آموزش های تخصصی استان شکل داده است .

در ادامه این مراسم مهدی عبدالمالکی معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به روز گرامیداشت مقام معلم، تصریح کرد: در بخش ستاد این معاونت همه تلاش مان این است به بهترین شکل قدردان زحمات شما مدرسان ارجمند باشیم.

وی ادامه داد: رویدادهای ورزشی، رفاهی جدیدی در حال تدوین هستیم که مطمعنا با مشارکت شما متناسب تر با نیاز هایتان خواهد بود.

عبدالمالکی در ادامه از مدرسان بعنوان رکن اصلی آموزش یادکرد و افزود: مسیر تازه ای را شروع کردیم و آن هدفگذاری جدیدی از تعداد فراگیران است  که با  همت شما مدرسان به آن دست پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان افزود:دوشادوش هم بزودی نتیجه این موفقیت مان را جشن  خواهیم گرفت.


گفتنی است در این مراسم از مدرسین نمونه معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه خانم ها ساحره امیریان و نسرین ولیان بصورت ویژه تقدیر شد.


کرمانشاه،بلوار شهید بهشتی،ساختمان جهاددانشگاهی،معاونت آموزشی جهاددانشگاهی

مرکز شماره 1- سه راه 22 بهمن تلفن 31031-083 داخلی 315،316،317

تمام حقوق این وب سایت محفوظ است


› مرکز شماره 1- سه راه 22 بهمن تلفن 31031-083 داخلی 315، 316 و 317
› مرکز شماره 2- مسکن تلفن 34224127-083
› مرکز شماره 3- خیابان شورا تلفن 37274991-083