زبان نوجوانان
تعداد بازدید کننده: 9622 تاریخ: 1401/08/18 15:41:26

با سری آموزشی HEY THERE  به راحتی، و به صورت باور نکردنی بیاموزید.

این مجموعه آموزشی زبان انگلیسی مختص نوجوانان و در چهار سطح می‌باشد.

تضمین یک کلاس خوب با توجه به:
  قابلیت سنجش و بررسی روند پیشرفت دانش آموزان در طول ترم
  موضوعات و فعالیت‌های تحقیقاتی که کلاس درس را به زندگی روزانه پیوند می‌دهد.
  مطالب خواندنی در رابطه با فرهنگ‌های گوناگون
  قوانین کاربردی نوشتاری که دانش آموزان به سرعت فرا گرفته و پیاده سازی می‌نمایند.
  تمرین‌های در انتهای درس که موجب فراهم شدن امکان آموزش در بیرون از کلاس می‌گردد.
  انواع تمرین‌ها، بازی‌ها و پازل‌های سرگرم کننده
  تمرین‌های جذاب هدفمند که به صورت آهنگ و شعر ارائه می‌شود.
  برخورداری از بخش آموزش گرامر به صورت جامع برای مطالعه شخصی
  نرم افزار آموزشی برای دانش آموزان

 کتب آموزش زبان انگلیسی رده سنی 12 تا 15 سال

 

آموزش رده سنی 7 تا 11 سال با کتابهای Hip Hip Hooray! شروع میشود. این مجموعه دارای 7 کتاب است که هر کتاب در یک ترم به فراگیر آموزش داده میشود. هر فصل سال یک ترم آموزشی محسوب میشود. زبان آموز در هفته دو جلسه در کلاس حاضر میشود و تا 5جلسه نیز مجاز به غیبت است (بیش از این تعداد حذف میشود و از ورود وی به کلاس ممانعت بعمل می‌آید). فراگیر در هر ترم می‌بایست در دو آزمون میان ترم و پایان ترم شرکت کرده که نتایج آنها نیز در پروفایل کاربری وی قابل مشاهده خواهد بود. هر ترم 21 جلسه بوده و فراگیر در هرجلسه باید 2 نمره فعالیت کلاسی کسب نماید تا در پایان ترم مجموعاً 40 نمره کلاسی کسب کرده باشد. آزمون میان ترم 20 نمره و آزمون پایانی40 نمره دارد که متشکل از دو آزمون شفاهی و کتبی است که هر کدام 20 نمره دارند.

 کتاب اول این دوره استارتر (Starter) است که در آن فراگیر با حروف الفبا آشنا می‌شود. آموزش حروف الفبا با تصاویر متنوع، شعر و آهنگهای جذاب و محیطی شاداب همراه است که علاقمندی فراگیر را روز به روز بیشتر کرده و حس تمایل به یادگیری زبان را در فراگیر بیش از بیش می‌کند.

پس از گذراندن این مرحله، فراگیر به سطح Hip 1 ارتقا می‌یابد. این سطح آغاز جمله‌سازی نوشتاری برای زبان آموز محسوب میشود. هرچند، فراگیر مکالمات ساده روزمره را نیز در کنار آن تمرین میکند و یاد میگیرد.

در کتاب Hip 2 فراگیران آمادگی لازم را کسب نموده اند تا بتوانند مکالمات بیشتری را بیاموزند و شعر و آهنگهای متنوع تری را حفظ نمایند. یاد آور میشویم که فراگیران همچنان به تمرین نوشتار از طریق دیکته انگلیسی ادامه می‌دهند تا با کسب آمادگی لازم و پس از قبولی در آزمون پایان ترم بتوانند با تسلط کامل به سطح بعد بروند.

در کتاب Hip 3 خواندن و درک مطلب در اولویت قرار میگیرد چنانکه فراگیر بتواند متون ساده انگلیسی را بخواند و هدف را بفهمد. تمامی متون موجود در این کتاب که در راستای سطح بعدی یعنی Hip 4 قرار دارند داستانی هستند که بصورت مکالمه ای به فراگیر آموزش داده میشوند. داستان های این دو کتاب منطبق با مسایل و موضوعات روزانه می‌باشند که در قالب داستانهای جذاب آموزش داده میشوند.

دو سطح آخر یعنی Hip 5 و Hip 6 بر گرامر، اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی، متون و داستانهای پیچیده تر، شعر و آهنگ های جذاب تر و مکالمات رایج روزمره تمرکز دارند. بعد از پایان این دوره، زبان آموز قادر است به راحتی مکالمه کند و احتیاجات روزانه خود را به زبان انگلیسی بیان نماید.

 

کتابهای آموزشی زبان انگلیسی رده سنی 7 تا 11 سال

 


کرمانشاه،بلوار شهید بهشتی،ساختمان جهاددانشگاهی،معاونت آموزشی جهاددانشگاهی

مرکز شماره 1- سه راه 22 بهمن تلفن 31031-083 داخلی 315،316،317

تمام حقوق این وب سایت محفوظ است


› مرکز شماره 1- سه راه 22 بهمن تلفن 31031-083 داخلی 315، 316 و 317
› مرکز شماره 2- مسکن تلفن 34224127-083
› مرکز شماره 3- خیابان شورا تلفن 37274991-083